Grote storing bij het KPN netwerk

Op maandag 24 juni 2019 had #KPN door onbekende reden een landelijke #storing. De storing was zo groot dat het alarmnummer 112  zelfs plat lag waardoor hulpdiensten moesten improviseren. De laatste keer dat zo’n grote storing voorkwam in Nederland was 6 jaar terug in 2013. Alle providers die gebruik maken van het KPN #netwerk waren vanzelfsprekend hier tevens de dupe van. Hier vallen #Telfort #Lebara #Youfone #Robin Mobile #Simyo en #Tele2* allen onder. 

Gelukkig is het probleem ondertussen voor een grote deel verholpen. Wij krijgen helaas nog wel de volgende klachten binnen: - gebeld kunnen worden maar zelf niet kunnen bellen.

- bellen maar niet gebeld kunnen worden (achteraf een bericht ontvangen dat je gebeld bent)

- verbinding verbreekt uit het niets

Uiteindelijk hebben wij zelf contact opgenomen en te horen gekregen dat providers hard werken om alles weer op rails te krijgen. Dit kan tot eind volgende week nog duren. Graag nog even geduld tot volgende week. Heb jij in de week van 8 t/m 14 juli nog steeds problemen en zie je geen update op onze social media pagina’s? Neem dan direct contact op met je provider en wellicht kunnen zij wat voor jou betekenen.

Tip: Heb jij een #iPhone of een ander #Apple product? Probeer dan je netwerkinstellingen te resetten. Je moet dan wel opnieuw alle netwerk wachtwoorden zoals die van je WiFi spots opnieuw invullen. Dit staat bij je instellingen, algemeen, stel opnieuw in en daarna ‘herstel netwerkinstellingen’. Je toestel zal opnieuw opstarten voor ongeveer een minuut.